fbpx

Mijn verhaal

Na 20 jaar in retail te hebben gewerkt heb ik besloten om mijn uit de hand gelopen hobby om te zetten naar een professionele onderneming. Lang verhaal kort; ik zie in elke nieuwe klant een nieuwe uitdaging.

Websites vs Retail (HTML vs adidas)

Van jongs af aan ben ik bezig met dingen als Adobe Photoshop, Macromedia’s Dreamweaver en Flash. Uren en jaren van mijn leven heb ik met veel plezier besteed aan het maken van websites. Zo leerde ik spelenderwijs de code-taal HTML, de basis van iedere website.

Maar het leven had blijkbaar toch ook andere plannen met mij. Want al vrij jong ben ik toch een carrière in de retail begonnen. Dat heb ik 20 jaar met veel plezier gedaan en ik heb er veel van geleerd. Ik ben eigenlijk vrij snel opgeklommen tot storemanager maar het liefst stond ik in de winkel om klanten te helpen. Tijdens mijn laatste 10 jaar bij adidas heb ik veel ervaring opgedaan over sales, marketing en de digitale klantreis.

Tijd voor verandering?

Eind 2019 sloot adidas noodgedwongen haar deuren in Rotterdam. Ik had natuurlijk gewoon op een andere locatie verder kunnen gaan, maar dit was voor mij het moment om te starten met Givni Webdesign. Gewapend met 20 jaar kennis in de retail is er een ding die als een paal boven water staat. Bij het bouwen van een website moet de klant natuurlijk altijd centraal staan!

Een nieuw avontuur (nieuwe ideeën)

Jouw persoonlijk verhaal zorgt er dan ook voor dat ik met veel passie, jouw ideeën kan omzetten in een succesvolle website. Het liefste brainstorm ik samen met jou om deze ideeën naar een nog hoger niveau te tillen. Stiekem zit dat dan ook in mijn bedrijfsnaam verborgen. GIVNI staat namelijk voor “GIVing New Ideas”.